Vrácení, výměna, nebo reklamace zboží
DŮLEŽITÉ ODKAZY
Formulář systému rma
V případě dotazů se prosím obraťte na naši bezplatnou
linku (+420) 800 664 466.
vysvětlení pojmů
Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy využijte v případech, kdy nejste s diagnostickým produktem spokojeni a chcete využít své právo a zboží vrátit. Pamatujte, že zboží musí být vráceno v původním stavu a v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. Po obdržení zboží a zpracování vaší žádosti vám budou peníze vráceny.
Výměna zboží za jiné
Není neobvyklé, že nás automechanik resp. autoservis osloví s dotazem, jestli by nešlo zakoupené rozhraní vyměnit za jiné. Standardně je to možné v rámci šestiměsíční garance na vrácení peněz, kterou nabízíme pouze autoservisům. Laikům žádné benefity nad rámec zákonných záruk nenabízíme.
Reklamace
Formulář „Reklamace“ slouží pro situace, kdy se setkáte s jakýmkoli problémem nebo nedostatkem produktu a chcete tento stav reklamovat. Po obdržení vaší žádosti se na vás obrátí naše technická podpora a poskytne další instrukce pro vyřešení vaší reklamace. Prosím, uveďte co nejvíce informací o problému, aby mohla být vaše reklamace co nejrychleji a efektivněji vyřešena.