Top distributor výrobce Secons. Můžete se

Back to Top

Zoom

Details

Diagnostický systém PoCOM

Díky svým základním a speciálním funkcím, jako jsou např. resety adaptací, přenosy konfiguračních dat mezi jednotkami či kódování klíčů, bude diagnostický systém PoCOM schopen v blízké době ve velké míře nahradit diagnostické systémy PIWIS a PIWIS II (Porsche Integrated Workshop Infomation System), který je založen na platformě diagnostického systému Bosch KTS-650. V současnosti se PoCOM nabízí v testovací beta verzi. Uživatelské prostředí programu PoCOM je intuitivní a uživatelsky přátelské i pro méně zkušené uživatele. Svým vzhledem připomíná, jako všechny diagnostiky z rodiny Secons, systém VCDS (VAG-COM). Plně multiplexované inteligentní rozhraní diagnostické hlavy zajišťuje obsluhu za použití jednoho diagnostického kabelu. Velice příznivá pořizovací cena a pravidelné aktualizace poskytované zdarma, zaručují uživateli vysokou užitnou hodnotu a rychlou návratnost vstupní investice. Systém PoCOM nabízí ideální řešení všem zájemcům o sériovou diagnostiku vozidel koncernu Porsche AG.

Diagnostický systém PoCOM je určen pro automechaniky, popřípadě kvalifikované techniky, kteří mají příslušné vědomosti v oblasti diagnostiky vozidel a měřicí techniky a kteří ovládají alespoň základy technické angličtiny.

Kompatibilita systému PoCOM

Systém PoCOM nabízí širokou podporu vozidel značek Porsche. Svou kompatibilitou s řídicími systémy užívanými koncernem Porsche, daleko přesahuje cenově srovnatelné diagnostické programy a scannery a současně se díky svým speciálním funkcím vyrovnává podstatně dražším alternativním řešením od renomovaných výrobců automobilové diagnostiky. V mnoha případech se PoCOM vyrovnává i originální OEM diagnostice PIWIS.

Sporadicky nebo neotestované modely

V současné době (11/2017) má PoCOM problémy s diagnostikou některých modelů. Na vozidle Porsche 993 I01 není možné navázat komunikaci s řídicími jednotkami alarmu a ABS5. Omezená komunikace-schopnost je s vozidly Panamera 2016+. Vozidla Porsche Boxter/Cayman 2016+ nejsou podporována, ale je možné je v rámci technické podpory na žádost uživatelů doplnit. Dále se stále testují konfigurace řídicích jednotek na modelových řadách Porsche 9x7 - většina funkcí je však již dokončena - konfigurace je dostupná pouze při aktivaci vývojových funkcí v nastavení programu (součástí základní verze).  

Podpora starších vozidel

V rámci betaverze nabízí diagnostika PoCOM sporadickou podporu v komunikaci se staršími modely Porsche, vybavenými kulatými diagnostickými konektory 19-PIN (ročníky před r.v. 1996). Pokud vozidlo není vybaveno standardizovanou 16-pinovou OBD2 diagnostickou zásuvkou je redukce 19-PIN nezbytná. Jedná se konkrétně o vozidla Porsche 928, 944, 968, 964 a Porsche 993.

Podporované komunikační standardy a protokoly

Diagnostická hlava je díky pokročilému multiplexoru (2 multiplexovaná linky: ISO9141 - K-Line a L-Line) schopna interpretovat komunikaci a měřená data jak v rámci vysokorychlostní CAN-BUS architektury, tak v rámci analogových obvodů. Systém podporuje komunikační sběrnice a protokoly: KW-71, KW-1281, KWP2000, VW TP1.6, VW TP2.0, ISO15765 a UDS ISO14229. 

Technické provedení a licence

Robustní konektor diagnostické hlavy v sobě ukrývá veškerou potřebnou inteligentní elektroniku, navrženou a vyrobenou nejmodernějšími technologiemi. Připojení k PC zajišťuje vyměnitelný kabel USB 2.0 HI-Speed. Nositelem licence je hardwarový klíč, který je integrován přímo v diagnostické hlavě interfacu. Licenční klíč je jedinečný kód, přidělený každé diagnostické hlavě individuálně, který současně aktivuje program v PC. Výhodou tohoto řešení je přenositelná licence, která uživatele neomezuje k aktivaci vázané na jeden osobní počítač/notebook. Hardwarový klíč, respektive jeho identifikace, zajišťuje svému majiteli bezplatné a pravidelné aktualizace ve formě přímého přístupu k nejaktuálnější verzi.

Aktualizace zdarma

Aktualizace diagnostických funkcí programu PoCOM jsou zdarma a jsou pravidelně uvolňovány přibližně v měsíčních intervalech. Na základě podnětů ze strany uživatelů programu jsou doplňovány prioritně požadované funkce. Program PoCOM dovoluje oskenovat nekompatibilní automobil a výsledek uložit jako datový soubor tzv. Snapshot. Výsledkem je soubor o zanedbatelné velikosti, který uživatel nahraje přímo do našich stránek v sekci odeslat snapshot. V nejbližším možném termínu bude funkce zohledněna v aktualizaci programu. Podpora nových modelů a rozšiřování funkcí (kódování, akční členy, ...) je průběžně doplňována.

Základní funkce diagnostického systému

Identifikace řídicí jednotky
Automatická identifikace řídicí jednotky
Čtení paměti závad (vč. čtení Freeze frame dat)
Mazání paměti závad
Automatický test vozu - Autoscan
Databáze umístění diagnostických zásuvek
Tisk reportu z diagnostického testu pro zákazníka

Pokročilé a expertní funkce

Testy akčních členů
Měřené hodnoty - Rozšířené zobrazení (pohled 3x3)
Měřené hodnoty - Grafické zobrazení (1+1)
Měřené hodnoty - Textové zobrazení (úplný seznam)
Měřené hodnoty - Logování – záznam měřených hodnot
Resety adaptací - základní nastavení řídicích jednotek
Kódování řídicích jednotek
Přenos konfiguračních dat mezi jednotkami
Výměny a párování řídicích jednotek
Tisk reportu z diagnostiky pro zákazníka
Programování řídicích jednotel
Editace dat v řídicí jednotce
Kódování klíčů a práce s imobilizérem
Analýza sériové sběrnice CAN BUS

Výběr z podporovaných řídicích jednotek

ABS, ACC, ACP, ACPH, AHK, AHM, AL, ALBVB, ALBVF, ALC, AMP, APM, ARS, ASDA, BC, BEHO, BPCM, CAS, CCCA, CCCANT, CCCASK, CCCBO, CDC, CDCDSP, CDM, CEM, CID, CIDF, CIM, CON, CVM, DAB, DMEDDE, DMEDDESLAVE, DSM, DWA, ECALL, EDC, EDCSHL, EDCSHR, EDCSVL, EDCSVR, EGS, EGS2, EHC, EKK, EKPS, EME, EME2, EME_RE, EMF, EMPI, EPS, EWS, FBI, FKA, FLA, FRM, FZD, GHAS, GWS, HC, HCP, HKFM, HKL, HSR, HUD, IBOC, IHKA, JBE, KAFAS, KBM, KHI, KOMBI, LDMICM, LIM, LM, LSM, LWS, MCPA, MCPB, MFL, MMC, MMCD, MMIF, MMIFC, MOSTGW, NAV, NIV, NVC, OC, PDC, PGS, PM, PMA, RADIO, RAD_SAT, RDC, RDME, REM, REMA_L, REMA_R, RFK, RLS, RSE, SASL, SASR, SBA, SBSL, SBSR, SCR, SECUR, SFZ, SHD, SHZH, SINE, SM, SMBF, SMBFH, SME, SMFA, SMFAH, SPM, SRS, SSFA, SSH, STVL, STVR, SVS, SVT, SZL, SZM, SZMF, TCUULF, TFE, TMBF, TMBFH, TMFA, TMFAH, TRSVC, UEB, VGS, VID, VSW, VVT_B1, VVT_B2, WIM, XENONL, XENONR, ZBEF, ZGM, ZKE
České názvosloví uvedených typů řídicích systémů naleznete na stránkách technické podpory

Podporováná vozidla a typy:

Systém PoCOM podporuje komunikaci s řídicími jednotkami u většiny vozidel koncernu Porsche od roku 1990 – 2017. Podporovány jsou také značky a typy:

Porsche
Porsche řady 911 - 964 (1989-1994)
Porsche řady 911 - 993 (1994-1998)
Porsche řady 911 - 996 (1998-2005)
Porsche řady 911 - 997 (2005-2011)
Porsche řady 911 - 991 (2012-2017)
Porsche řady 918 Spyder (2013-2015)
Porsche řady 928 (1989-1995)
Porsche řady 944 (1989-1991)
Porsche řady 968 (1992-1995)
Porsche řady 986 Boxter (1997-2004)
Porsche řady 987 Boxter (2005-2012)
Porsche řady 981 Boxter (2012-2015)
Porsche řady 980 Carrera GT (2002-2006)
Porsche řady 955 - E1 Cayenne (2002-2007)
Porsche řady 957 - E1 Cayenne (2008-2010)
Porsche řady 958 - E2 Cayenne (2011-2017)
Porsche řady 987 Cayman (2005-2012)
Porsche řady 981 Cayman (2013-2016)
Porsche řady 95B Macan (2014-2017)
Porsche řady 970 - G2 Panamera (2009-2017)


Technické parametry diagnostické hlavy

Provozní teplota: -10°C ~ + 40°C
Nadmořská výška: max. 1000 m.n.m
Nekondenzující vlhkost: max. 80%
Maximální rozdíl napětí: 14V (na pinech OBD konektoru)
Připojení k PC: USB 2.0 typ A

Diagnostické rozhraní PoCOM bylo zkonstruováno dle platných evropských a českých norem a směrnic. U výrobku byla doložena shoda s příslušnými normami. Odpovídající prohlášení o shodě je k dispozici u výrobce Secons s.r.o..

Minimální požadavky na PC

Procesor CPU: 1 GHz
Operační paměť: 512 MB RAM
Komunikační rozhraní: USB 2.0
Display: 800 x 600 mm
Místo na HDD: 20 MB
Operační systém: Windows XP, Vista 32/64 bit, 7 32/64 bit, 8/8.1 32/64 bit, 10 32/64 bit

Výhody oproti plagiátům

Hlavním rozdílem je bezstarostné provozování automobilové diagnostiky Porsche a její fakturace zákazníkům, neboť nepoužíváte kradený software. PoCOM je plně licencovaný. Ve srovnání s čínskými klony je systém PoCOM vyroben z kvalitních součástek, je zdarma pravidelně aktualizovaný a jeho nákupem získáte technickou podporu a plnohodnotnou záruku.

Obsah balení Dodávka obsahuje:
1x Diagnostická hlava PoCOM OBDII 16 PIN s USB zásuvkou typu B
1x Propojovací kabel pro interface PoCOM USB (konektor B A)
1x Transportní box (praktická bytelná schránka)
1x Manuál Win 8/8.1/10 
1x Software PoCOM


Specifikace

Záruka 2 roky
Model PoCOM - diagnostika Porsche
Parametry

Základní funkce diagnostického systému

Identifikace řídicí jednotky
Čtení paměti závad
Mazání paměti závad
Automatický test vozu - Autoscan
Databáze umístění diagnostických zásuvek
Tisk reportu z diagnostického testu pro zákazníka

Pokročilé a expertní funkce

Testy akčních členů
Měřené hodnoty - Rozšířené zobrazení (pohled 3x3)
Měřené hodnoty - Grafické zobrazení (1+1)
Měřené hodnoty - Textové zobrazení (úplný seznam)
Měřené hodnoty - Logování – záznam měřených hodnot
Resety adaptací - základní nastavení řídicích jednotek
Kódování řídicích jednotek
Přenos konfiguračních dat mezi jednotkami
Výměny a párování řídicích jednotek
Bezpečnostní přístup
Programování řídicích jednotek
Editace dat v řídicí jednotce
Kódování klíčů a práce s imobilizérem
Analýza sériové sběrnice CAN BUS

Pokročilé diagnostické procedury

Kódování klíčů
Kódování vstřikovačů (Čtení/zápis kalibričních dat)
Resetování adaptace vstřikovačů
Resetování adaptačních hodnot DPF
Regenerace DPF
Kalibrace senzoru úhlu natočení volantu
Reset servních intervalů (zadání roku a měsíce servisní prohlídky)
Základní nastavení EGR ventilu
Resetování EGR
Resetování elektrické palivové pumpy
Resetování ventilu tlaku v railu
Resetování korekce nadmořské výšky
Resetování adaptace regulace klepání
Nastavení startovacího množství
Inicializace senzoru deště
Resetování senzoru baterie (kódování při výměně)
Aktivace/deaktivace parkovací brzdy (pro výměnu destiček)
Rsetování řídicích jednotek
Reset adaptačních hodnot po výměně katalyzátoru
Aktivace/deaktivace transportního a belt/band módu
Resetování vířivé klapky
Kalibrace motorů klapek
Resetování naučených hodnot Váhy vzduchz (HFM)
Resetování sensoru neutrální pozice
Resetování faktoru převodu zadní nápravy
Resetování stárnutí lambda sondy
Resetování adaptace regulace lambdy
Resetování adaptace zdvihu ventilů (vč. mn. zdvihu)
Resetování adaptace škrtící klapky
Resetování adaptace variabilního časování vačkové hřídele
Resetování adaptace zatížení motoru
Resetování přizpůsobení oktanového čísla 95 ROZ
Resetování adaptace směsi
Resetování adaptace tlaku paliva
Resetování snímače polohy plynového pedálu
a mnoho dalších

Výběr z podporovaných řídicích jednotek

ABS, ACC, ACP, ACPH, AHK, AHM, AL, ALBVB, ALBVF, ALC, AMP, APM, ARS, ASDA, BC, BEHO, BPCM, CAS, CCCA, CCCANT, CCCASK, CCCBO, CDC, CDCDSP, CDM, CEM, CID, CIDF, CIM, CON, CVM, DAB, DMEDDE, DMEDDESLAVE, DSM, DWA, ECALL, EDC, EDCSHL, EDCSHR, EDCSVL, EDCSVR, EGS, EGS2, EHC, EKK, EKPS, EME, EME2, EME_RE, EMF, EMPI, EPS, EWS, FBI, FKA, FLA, FRM, FZD, GHAS, GWS, HC, HCP, HKFM, HKL, HSR, HUD, IBOC, IHKA, JBE, KAFAS, KBM, KHI, KOMBI, LDMICM, LIM, LM, LSM, LWS, MCPA, MCPB, MFL, MMC, MMCD, MMIF, MMIFC, MOSTGW, NAV, NIV, NVC, OC, PDC, PGS, PM, PMA, RADIO, RAD_SAT, RDC, RDME, REM, REMA_L, REMA_R, RFK, RLS, RSE, SASL, SASR, SBA, SBSL, SBSR, SCR, SECUR, SFZ, SHD, SHZH, SINE, SM, SMBF, SMBFH, SME, SMFA, SMFAH, SPM, SRS, SSFA, SSH, STVL, STVR, SVS, SVT, SZL, SZM, SZMF, TCUULF, TFE, TMBF, TMBFH, TMFA, TMFAH, TRSVC, UEB, VGS, VID, VSW, VVT_B1, VVT_B2, WIM, XENONL, XENONR, ZBEF, ZGM, ZKE
České názvosloví uvedených typů řídicích systémů naleznete na stránkách technické podpory

Podporováná vozidla a typy:

Systém PomCOM podporuje komunikaci s řídicími jednotkami u většiny vozidel koncernu BMW od roku 1990 – 2017. Podporovány jsou také značky a typy:

BMW
BMW řady 1 (E81, E82, E87, E88, F20)
BMW Řady 2 (F45)
BMW řady 3 (E30, E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30, F31)
BMW řady 4 (F32, F33, F36)
BMW řady 5 (E34, E39, E60, E61, F10, F11)
BMW řady 5 GranTurismo (F07)
BMW řady 6 (E63, E64, F06, F12, F13)
BMW řady 7 (E32, E38, E65, E66, E67, E68, F01, F02, F03, F04)
BMW řady 8 (E31)
BMW řady M Coupe (E36, E38, E86)
BMW řady M3 (E30, E36, E46, E90, E92, E93, F80)
BMW řady M4 (F82)
BMW řady M5 (E34, E39, E60, E61, F10)
BMW řady M6 (E63, E64, F06, F12, F13)
BMW řady X1 (E84)
BMW řady X3 (E83, F25)
BMW řady X5 (E53, E70, F15)
BMW řady X6 (E71/E72)
BMW řady Z3 (E36/7, E36/8)
BMW řady Z4 (E85, E86, E89)
BMW řady Z8 (E52)
BMW řady i3 (I01)
BMW Motorrad R 1200 GS 2012 (K50)

Alpina
Alpina B10 (E34, E39)
Alpina B11 (E32)
Alpina B12 (E31, E32, E38)
Alpina B3 (E36, E46, E90)
Alpina B5 (E60, E61)
Alpina B6 (E36, E63)
Alpina B7 (E65)
Alpina B8 (E36)
Alpina D10 (E39)
Alpina D3 (E90)
Alpina Roadster (E52, E85)

Bentley
Bentley Arnage (1998-2004)

Land Rover
Land Rover Discovery II (1998-2004)
Land Rover Freelander (1997-2006)
Land Rover Range Rover (P38a, L322)

MG
MG ZT (1999-2005)

Mini
Mini Clubman (R55)
Mini Convertible (R52, R57)
Mini Cooper (R50)
Mini Cooper S (R53)
Mini Countryman (R60)
Mini Coupe (R58)
Mini Hardtop (R56, F56)
Mini Hatch (R56, F55, F56)
Mini One (R50)

Morgan
Morgan Aero 8 (2007-2010)

Rolls-Royce
Rolls-Royce Drophead (RR2)
Rolls-Royce Ghost (RR4)
Rolls-Royce Phantom (RR1)
Rolls-Royce Silver Seraph (1998-2002)

Rover
Rover 75 (1999-2005)

Technické parametry diagnostické hlavy

Provozní teplota: -10°C ~ + 40°C
Nadmořská výška: max. 1000 m.n.m
Nekondenzující vlhkost: max. 80%
Maximální rozdíl napětí: 14V (na pinech OBD konektoru)
Připojení k PC: USB 2.0 typ A

Diagnostické rozhraní PoCOM bylo zkonstruováno dle platných evropských a českých norem a směrnic. U výrobku byla doložena shoda s příslušnými normami. Odpovídající prohlášení o shodě je k dispozici u výrobce Secons s.r.o..

Minimální požadavky na PC

Procesor CPU: 1 GHz
Operační paměť: 512 MB RAM
Komunikační rozhraní: USB 2.0
Display: 800 x 600 mm
Místo na HDD: 20 MB
Operační systém: Windows XP, Vista 32/64 bit, 7 32/64 bit, 8/8.1 32/64 bit, 10 32/64 bit

Výhody oproti plagiátům

Hlavním rozdílem je bezstarostné provozování automobilové diagnostiky BMW a její fakturace zákazníkům, neboť nepoužíváte kradený software. PoCOM je plně licencovaný. Ve srovnání s čínskými klony je systém PoCOM vyroben z kvalitních součástek, je zdarma pravidelně aktualizovaný a jeho nákupem získáte technickou podporu a plnohodnotnou záruku.

Ukázky

Videa Není k dispozici
Obrázky Není k dispozici

Podpora

Podpora

Naše technická podpora - důvod proč nakupovat u nás

Zaškolení
K tomtuto produktu nabízíme zaškolení do obsluhy zdarma. Zaškolení se skládá jak z teoretické tak praktické části. Cílem zaškolení je, aby zákazník ovládl ovládání programu v plné míře.

Telefonická podpora
Pro technickou podporu můžete využít bezplatnou telefonickou linku +420 800 66 44 66. Tuto linku mohou využít i volající ze Slovenska.

Vzdálený přístup
Šetříme Váš i náš čas. Rádi Vám pomůžeme při řešení problému v reálném čase. Nejčastěji se tato podpora týká instalace a aktivace programu či instalace ovladačů.

Reinstalace na pobočce
Pokud se rozhednete nás navštívit z důvodu reinstalace diagnostických systémů, které jste zakoupili u naší společnosti, rádi Vám vyjdem vstříc.

Manuály diagnostických operací
Naší silnou stránkou je příprava autorských manuálů s diagnostickými postupy, které zasíláme našim zákazníkům na základě naší technické podpory.

Podpora zdarma
Nejen pro naše zákazníky publikujeme část naší technické podpory zdarma na adrese wiki.autodiagnostik.cz.

Související články
Na stránkách blog.autodiagnostik.cz publikujeme články věnované automobilové diagnostice.
Základy autodiagnostiky
Sériová diagnostika
Značková diagnostika
Diagnostika EOBD

Produktový list Není k dispozici
Software Není k dispozici
FAQ

Další informace a návody postupně doplňujeme do našeho otevřeného systému technické podpory na wiki.autodiagnostik.cz.

Recenze

Hodnocení produktu: PoCOM - diagnostika pro Porsche

Jak hodnotíte tento produkt? *

  1 hvězda 2 hvězdy 3 hvězdy 4 hvězdy 5 hvězdy
Kvalita výrobku
Cena / Výkon
Užitná hodnota