StarCOM diagnostika Mercedes a Smart
16.564,90 Kč
Cena je uvedena s DPH (21%)
In stock
BONUSY PRO AUTOSERVISY*
- Šest měsíců garance na vrácení peněz bez udání důvodů
- Tříletá záruka v hodnotě 1 290 Kč bez DPH
- Transportní box v hodnotě 290 Kč bez DPH
v ceně 1 912 Kč vč. DPH
* Bonus bude uznán pouze zaregistrovaným uživatelům v souladu s našimi VOP.
STARCOM DIAGNOSTIKA PRO Mercedes-Benz ,Smart, Mitsubishi
StarCOM je aftermarket „single“ značkový diagnostický nástroj určený pro sériovou diagnostiku vozidel výrobce Mercedes-Benz AG. StarCOM je nejnovějším přírůstkem do rodiny diagnostických systémů Secons a ačkoliv se nachází ve fázi beta testování, disponuje mnoha klíčovými funkcemi v oblasti diagnostiky motoru, jako např. kódování vstřikovačů, kalibrace „nulové“ dávky vstřiků, regenerace DPF, vč. pokročilých zkoušek motoru např. testy relativní komprese. StarCOM samozřejmě není jen motorová diagnostika, stejně tak zvládá základní nastavení a přizpůsobení převodovek, odvzdušnění brzdových soustav ABS, resety servisních intervalů, kalibrace elektronické parkovací brzdy, kalibrace kamer, aktivaci základního nastavení světlometů pro seřízení atd.
Atraktivní pořizovací cena, společně s pravidelnými aktualizacemi, poskytovanými Výrobcem zdarma, zajišťuje uživateli vysokou užitnou hodnotu a efektivní návratnost investice. StarCOM je nepostradatelným nástrojem pro každé diagnostické pracoviště – ať už malé, střední či velké autoservisy. Dobře poslouží jako doplněk k multiznačkovým diagnostikám nebo jako pomocník specialistům pro servis Mercedesů.
Betaverze - upozornění!
StarCOM se nachází ve fázi beta testování. Budoucí uživatel si musí uvědomit, že ačkoliv je systém uvolněn k prodeji, může obsahovat nekompatiblity a ne všechny funkce jsou plně „operativní“. Uživatel defacto přejímá roli beta testera. Cílem beta testování v „ostrém provozu“ je odhalování a opravy předem neidentifikovaných chyb, které ve vývoji programátoři nevyřeší. Současně je toto stádium klíčové pro identifikaci konkrétních potřeb a požadavků uživatelů, což poskytuje vývojářům důležité informace o tom, na jaké diagnostické procedury a vozidla by se měli prioritně zaměřit.
LICENČNÍ LIST STARCOM
S objednávkou přímo do nás obdrží zákazník „Licenční list“ v podobě certifikátu o nabytí licence Secons. Certifikát legitimně identifikuje Koncového uživatele jako „nabyvatele“ licence. Tento Licenční list slouží jako potvrzení nabytí práva užívat diagnostický nástroj v souladu s legislativou ČR a EU. Pro Vaši kontrolu uvádí výrobce Secons na svých stránkách seznam autorizovaných distributorů. Objednávky od neautorizovaných distributorů, resp. přeprodejců, nedoporučujeme, jelikož se ani před výrobcem zpravidla nemohou prokázat nabytím licence a koncovému zákazníkovi jej tak prodávají v režimu „šedého trhu“, tzn. bez záruky a bez prokazatelného nabytí licence.
AKTUALIZACE ZDARMA
Aktualizace diagnostických funkcí programu StarCOM jsou zdarma a jsou pravidelně uvolňovány přibližně v měsíčních intervalech. Na základě podnětů ze strany uživatelů programu jsou doplňovány prioritně požadované funkce.
KONFIGURACE PROFISADY + BONUSY POUZE OD NÁS
STANDARDNÍ DODÁVKA OD SECONS
- StarCOM VCI USB-B/Bluetooth® (dle výběru, BT za příplatek) OBD 16-PIN
- StarCOM Licence SW je distribuován přes zabezpečený link (ke stažení)
- Propojovací kabel USB pro rozhraní StarCOM (USB-A M. -> USB-B M.)
- Papírová krabička Secons
EXTRA BONUSY A SLUŽBY PRO AUTOSERVISY (POUZE U NÁS)
- Šest měsíců garance – S námi nic neriskujete, protože nabízíme 100% garanci.
- Tříletá záruka – Rozšíření záruky pro podnikatele na 36 měsíců.
- Odolný transportní box – W.A.G. (Made in Germany).
- Český manuál – Příručka v pdf od focom.cz v českém jazyce ke stažení.
- Instalační manuál – Příručka v pdf od focom.cz v českém jazyce ke stažení.
FYZICKÁ DODÁVKA OBSAHUJE
- StarCOM VCI BT/USB OBD 16-PIN
- Bluetooth® USB adaptér (k BT verzi)
- USB propojovací kabel USB 2.0
- Odolný transportní box W.A.G.
- Certifikát o nabytí licence StarCOM
Doplňující informace
Naše společnost je autorizovaným distributorem diagnostických nástrojů českého výrobce SECONS s.r.o. pro EU. Autoservisům nabízíme unikátní podmínky pro nákup těchto doplňkových aftermarket diagnostických systémů.
DŮLEŽITÉ INFO, NEŽ OBJEDNÁTE TENTO PRODUKT
Požadovaná min. konfigurace na PC/Notebook
Procesor: Intel® Core i5 a vyšší
Operační paměť: 8 GB RAM a vyšší
Pevný disk: 512 GB (SSD) a vyšší
Rozhraní a konektivita: USB 2.0; Bluetooth®, WLAN/LAN (přístup k Internetu)
Operační systém: Windows® 10/11 Home/Pro (64-bit)
Připojení k PC
Připojení k PC zajišťuje vyměnitelný kabel USB 2.0 HI-Speed s konektorem typu B. USB kabel je součástí dodávky. Maximální délka USB kabelu je doporučena 3 m.
Související doporučení pro Vaše PC
Dílenské PC by mělo být v dobré kondici s nainstalovanými posledními aktualizacemi Windows (nejnovější build Win 10/11). Nezaručujeme funkcionalitu diagnostického SW, pokud je v PC/Notebook nainstalován a provozován nejrůznější cracklý diagnostický software apod. Program je blokován multiznačkovým diagnostickým systémem mega macs PC od Hella Gutmann. S dotazy na kompatibilitu s ostatními licencovanými značkovými či multiznačkovými systémy se prosím obraťte na naši linku technické podpory.
Při nesplnění požadavků na PC není zaručena řádná funkčnost diagnostického software. Naše technická podpora nemusí řešit problémy, vyplývající ze špatné konfigurace PC či problémového chodu Windows, nebo s problémy způsobenými vlivem aplikací třetích stran.
UPOZORNĚNÍ PRO UŽIVATELE WINDOWS 7 a 8/8.1
Společnost Microsoft ukončila podporu systému Windows 7 14. ledna 2020. Systému Windows 8 ukončila podporu k 10. lednu 2023. Ačkoli SECONS nabízí podporu ovladačů pro starší OS (Win 7), může docházet k jiným konfliktům, které by zatěžovaly naši technickou podporu. Plná kompatibilita se starší verzí Windows již není zaručena. Doporučujeme používat nejnovější verze MS Windows.
Technické parametry VCI
Provozní teplota: -10°C ~ + 40°C
Nadmořská výška: max. 1000 m. n. m.
Nekondenzující vlhkost: max. 80 %
Maximální rozdíl napětí: 14 V (na pinech OBD konektoru)
Připojení k VCI: USB 2.0 typ B
Připojení k PC: USB 2.0 typ A
Robustní konektor diagnostické hlavy v sobě ukrývá veškerou potřebnou inteligentní elektroniku, navrženou a vyrobenou nejmodernějšími technologiemi. Diagnostické rozhraní StarCOM bylo zkonstruováno dle platných evropských a českých norem a směrnic. U výrobku byla doložena shoda s příslušnými normami. Odpovídající prohlášení o shodě je k dispozici u výrobce Secons s.r.o.
Licence
Nositelem licence je hardwarový resp. licenční klíč, který je integrován přímo v diagnostickém rozhraní. Licenční klíč je reprezentován jedinečným kódem, který je přidělen každému VCI individuálně. Kód je vždy uveden na štítku, který je nalepen přímo na VCI. Výhodou tohoto řešení je možnost instalace na libovolný počet PC. Licenční klíč a jeho identifikace, zajišťuje svému majiteli bezplatné a pravidelné aktualizace ve formě přímého přístupu k nejaktuálnější verzi, pod zabezpečeným odkazem.
Na použití diagnostických nástrojů SECONS se vztahuje licenční smlouva Výrobce. Licenční smlouva je právním aktem mezi Objednatelem (buď spotřebitelem, fyzickou osobou nebo právnickou osobou) a společností SECONS s.r.o. Ke schválení licenční smlouvy dochází před prvním spuštěním Diagnostického software ze strany Koncového uživatele. Více informací najdete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
Tento diagnostický nástroj je určen pro autoservisy a specialisty z oboru automotive. Laické veřejnosti, která nám volá na infolinku, se léta snažíme vysvětlit, aby odbornou práci přenechali odborníkům. Pokud je Objednatelem i Koncovým uživatelem laik, tak důrazně doporučujeme zvážit objednávku a používání Diagnostických nástrojů SECONS. Více informací najdete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
POUŽITÍ
Diagnostické nástroje SECONS umožňují provádět zásahy do řídicích systémů dopravních prostředků, které v OE síti smí provádět pouze odborně kvalifikovaný personál. V mnoha případech se tyto zásahy řídí legislativou ČR a předpisy výrobců vozidel. Výjimkou jsou diagnostická zařízení, umožňující navazování komunikace s palubním diagnostickým systémem vozidla (OBD), dovolujícím navázání komunikace v souladu s normami ISO 15031 a SAE J1979 pouze za účelem vyhodnocování diagnostických dat souvisejících s emisemi.
ODŮVODNĚNÍ
Nesprávně nebo chybně provedené diagnostické zásahy do systémů vozidla s vlivem na bezpečnost, jsou velmi nebezpečné. Neodborně provedené základní nastavení, parametrizace, nebo kódování řídicích jednotek s vlivem na bezpečnost, jako jsou např. jednotky ABS, řídicí jednotky kódované z důvodu připojení tažného zařízení, řídicí jednotky podléhající asistenčním systémům ADAS (kamerové či radarové systémy a subsystémy), mohou vést k chybám a chybným funkcím těchto systémů a jejich subsystémů, nebo k jejich úplnému výpadku. Důsledkem chybné funkce systémů vozidla s vlivem na bezpečnost hrozí dopravní nehody, nejtěžší poranění osob nebo jejich usmrcení, nebo nejtěžší majetkové škody na vozidle a/nebo okolí.
PODPOROVANÉ DIAGNOSTICKÉ FUNKCE
ZÁKLADNÍ FUNKCE
- Identifikace jednotek (rozsáhlé čtení identifikačních znaků)
- Čtení a mazání pamětí závad
- Automatický test všech řídicích jednotek (Autoscan) + tisk reportu
- Testy akčních členů (KOEO/KOER)
- Měřené hodnoty – Rozšířené zobrazení (pohled 3×3)
- Měřené hodnoty – Grafické zobrazení (1+1)
- Měřené hodnoty – Textové zobrazení (úplný seznam)
- Logování – záznam měřených hodnot
- Databáze umístění diagnostických zásuvek
POKROČILÉ FUNKCE
- Resety adaptací – základní nastavení řídicích jednotek
- Kódování a programování řídicích jednotek
- Softwarový reset řídicí jednotky (SW přerušení napájení)
- Analýza sériové sběrnice CAN BUS (H/M Speed)
EXPERTNÍ FUNKCE
- Výměny a párování řídicích jednotek (komplexní operace).
- Čtení a zápis parametrizačních dat v řídicí jednotce obecně.
PODPOROVANÉ KOMUNIKAČNÍ STANDARDY
StarCOM nabízí komplexní diagnostické řešení díky rozsáhlé podpoře obecných i proprietárních komunikačních standardů užívaných koncernem Mercedes-Benz AG. Je plně kompatibilní s proprietárním protokolem KWFB (K und W Fast Baudrate), který byl používán v některých modelech v 90. letech, jako rychlejší alternativa k tradičnímu K-Line. Díky rozhraní s deseti multiplexovanými K-linkami nabízí plnou podporu dle ISO 9141-2 (K a L Line) vč. „Slow Init“. Kromě toho StarCOM obsahuje i analogové měřicí obvody poskytující značnou univerzalitu.
StarCOM dále podporuje komunikaci po CAN-BUS dle ISO 11898 vč. jeho proprietárních variant a rozšíření, které ve svých vozidlech Mercedes-Benz implementoval vč. CAN-D a KWPCAN tzn. KWP přes CAN (Controller Area Network). StarCOM bez potíží zvládá i v současnosti nejrozšířenější standard definovaný normou ISO 14229, tj. UDS (Unified Diagnostic Services) užívaný v novějších vozidlech. Nejnovější standard ISO 13400, využívající vysokorychlostní datovou komunikaci přes Ethernetovou sběrnici tzv. DoIP (Diagnostics over Internet Protocol), není StarCOMem hardwarově podporován.
KOMPATIBILITA STARCOM S VOZIDLY KONCERNU Mercedes-Benz AG
PODPOROVANÉ ZNAČKY
Systém StarCOM nabízí širokou diagnostickou podporu vozidel značek Mercedes-Benz, Smart, Mitsubishi a vybraných modelů Citroën, Peugeot, Fiat, Volkswagen, Freightliner a Dodge. StarCOM je „koncernová“ diagnostika Mercedes-Benz AG tzn. pokud se ve vozidle nacházejí řídicí jednotky Mercedes, lze navázat komunikaci. StarCOM není limitován pouze na diagnostiku značky Mercedes. Vozidla Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser (I4; 2007-2012), které jsou postaveny na bázi Mitsubishi Outlander. Dále Peugeot 4008 je založen na stejné platformě jako Mitsubishi ASX Citroën a C4 Aircross. Tato vozidla jsou StarCOMem podporována.
Citroën C-ZERO je francouzskou verzí elektrického vozidla (EV) Mitsubishi i-MiEV. Dalším Francouzem z rodiny Mitsubishi je Berlingo druhé generace jako EV tzn. E-Berlingo (B9) a Peugeot Parner electric, který je pro změnu pod vlajkou Stellantis. Volkswagen LT druhé generace (2D) je podporován, ačkoliv LT sdílel se Sprinterem jen karoserii přičemž motor s převodovkou měl Volkswagen. Toto provedení pokračuje i v rámci Volkswagen Crafter (LT3) se kterým je StarCOM také kompatibilní. Přebrandované modely jsou ve stejném kabátě Dodge Sprinter (W903; W905 a W906) a Freightliner Sprinter.
Starší modely Mercedes
Vozidla koncernu Mercedes-Benz AG zpravidla před r.v. cca 2000 (v závislosti na modelu) nebyla vybavena normalizovanou 16pinovou OBD diagnostickou zásuvou, ale 38pinovým konektorem. U starších užitkových vozidel se můžeme setkat také se 14pinovou diagnostikou zásuvkou. Pro připojení ke starším vozidlům je nutné buď individuální napinování zásuvky, pomocí OBD Open 16 PIN adaptéru, nebo využití redukce na starší typy zásuvek MB-38 PIN nebo MB-14 PIN.
StarCOM nepodporuje
StarCOM nepodporuje komunikaci s Mercedes-Benz Citan (W415), který je výsledkem společného projektu mezi Daimlerem a Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, který vyrábí Renault MCA spolu se svým dvojníkem Renaultem Kangoo.
Podporované značky a modely
Mercedes-Benz
Citroen
Peugeot
Volkswagen, Dodge a Freightliner
Výběr z podporovaných řídicích jednotek
ABS – Protiblokovací brzdy (Anti-lock brakes); AGW – Zvuková brána (Audio gateway); AIRBAG; AKS – Automatický spojkový systém (Automatic clutch system); ALARM (Alarm control system); ARC – Kamera s rozšířenou realitou (Camera with augmented reality); AWD – Pohon všech kol (All-wheel drive); BAS – Asistent brzdění (Brake assistent); BATTERY – Modul energie baterie (Battery energy module); BM – Modul baterie (Battery module); BMS – Systém řízení baterie (Battery management system); CAMERA – Víceúčelová kamera (Multifunction camera); CAMERABACK – Zadní kamera (Camera back); CAMERALANE – Kamera jízdního pruhu (Lane camera); CAMERAPAN – Panoramatická kamera (Panoramatic camera); CDC – Měnič CD (CD changer);
COM – Telematický řídicí modul (Telematic control module); CPC – Elektronická jednotka řízení vozidla (Electronic vehicle control unit); CPF – Obal ochrany kamery (Camera protection cover); CSHV – Snímač nárazové trakce (Crash traction sensor); CTRLC – Ovládací jednotka Audio/COMAND (Audio/COMAND operating unit); D2B – Infotainmentová řídicí jednotka (Infotainment control unit); DBE – Ovládací panel v horní části (Overhead control panel); DCB – Přímé nabíjecí připojení stejnosměrného proudu (Direct current charge connection unit); DCDC – DC/DC měnič (DC/DC-Converter); DISP – Centrální informační displej (Central information display); DISPRL – Informační displej – zadní levo (Information display – rear left);
DISPRR – Informační displej – zadní pravo (Information display – rear right); DMFL – Dveře – přední levo (Door – front left); DMFR – Dveře – přední pravo (Door – front right); DMRL – Dveře – zadní levo (Door – rear left); DMRR – Dveře – zadní pravo (Door – rear right); DRVU – AMG řídicí jednotka (AMG drive unit); DTR – Distronic řídicí modul (Distronic control module); EAM – Modul pro rozšířené aktivity (Module for extended activities); EDW – Modul bezpečnostního systému (Security system module); EFB – Elektrická parkovací brzda (Electric parking brake); EGW – Chassis datová brána (Chassis data gateway); EIS – Elektronický zapalovací spínač (Electronic ignition switch); EMC – Aktivní motorický nosník (Active engine mount); ENGINE – Řídicí jednotka motoru (Engine control unit); ENR – Elektronické úrovně nastavení (Electronic level adjustment);
EPS – Elektronické posilovače řízení (Electronic power steering); EPTF – Axle výkonová elektronika – přední (Axle power electronics – front); EPTR – Axle výkonová elektronika – zadní (Axle power electronics – rear); ESS – Hluk motoru (Engine noise); EWM – Vyřazovací páka (Gear selector lever); FCW – Výstraha před kolizí vpřed (Forward collision warning); FFAP – Modul pedálu akcelerátoru (Accelerator pedal module); FSCM2 – Jednotka řízení palivového čerpadla 2 (Fuel pump control unit 2); FSCM – Jednotka řízení palivového čerpadla (Fuel pump control unit); FSEBT – Hands-free systém (Bluetooth) (Hands-free system (Bluetooth)); GEARBOX – Převodovka (Transmission (gearbox)); HALL – Řízení zadní nápravy – vlevo (Rear axle steering – left); HALR – Řízení zadní nápravy – vpravo (Rear axle steering – right);
HAQ – Zámek zadního diferenciálu (Rear axle differential lock); HLML – Světlomet vlevo (Headlamp left); HLMLXENON – Xenonový světlomet vlevo (Headlamp xenon left); HLMR – Světlomet vpravo (Headlamp right); HLMRXENON – Xenonový světlomet vpravo (Headlamp xenon right); HU – Projekční displej (Head up display); HUE – Zvuk (Audio); HVAC – Klimatizace (Air conditioning); HVACR – Klimatizace zadní (Air conditioning rear); IBSML2 – Inteligentní radarový senzor vzadu vlevo vnitřní (Intelligent radar sensor rear left inner); IBSML – Inteligentní radarový senzor vzadu vlevo vnější (Intelligent radar sensor rear left outer); IBSMR2 – Inteligentní radarový senzor vzadu vpravo vnitřní (Intelligent radar sensor rear right inner); IBSMR – Inteligentní radarový senzor vzadu vpravo vnější (Intelligent radar sensor rear right outer); IDC – Inteligentní jízda (Intelligent drive); ISM – Inteligentní výběr modulu (Intelligent selector module); KG – Bezklíčové otevírání (Keyless Go);
KI – Přístrojový panel (Instrument cluster); LCUFL – LED vnější osvětlení, vpředu vlevo (LED exterior lighting, front left); LCUFR – LED vnější osvětlení, vpředu vpravo (LED exterior lighting, front right); LF – Airmatic adaptivní tlumicí systém, aktivní kontrola karoserie (Airmatic adaptive damping system, active body control); LIB48 – Baterie 48-V palubního elektrického systému (48-V on-board electrical system battery); LIGHTINT – Interiérové osvětlení (Interior lighting); LISB – Lithium-iontová baterie (Lithium-ion battery); LRK – Ovládání klimatizace volantu (Steering wheel climate control); MCMSFL – Tvarované sedadlo – vpředu vlevo (Shaped seat – front left); MCMSFR – Tvarované sedadlo – vpředu vpravo (Shaped seat – front right); MCMSRL – Tvarované sedadlo – vzadu vlevo (Shaped seat – rear left); MKLFL – Multikonturární opěradlo vpředu vlevo (Multi-contour backrest front left); MPM – Víceúčelová řídicí jednotka (Multifunction control unit); NAVI – Navigace (Navigation); NV – Asistent nočního vidění (Night view assist); OBF – Horní ovládací pole (Upper operating field); OBL – Nabíječka (Charger); OCM – Obsazení sedadla (Seat occupancy);
PLGW – Powerline brána (Powerline gateway); PMCMS – Pneumatické čerpadlo pro tvarované sedadlo (Pneumatic pump for shaped seat); POWERELECT – Výkonová elektronika (Power electronics); PSE – Zařízení pneumatického systému (Pneumatic system equipment); PSM – Speciálně programovatelný modul (Special programmable module); PTC – Pomocné topení (Auxiliary heater); PTCM – Ovládání pátých dveří (Tailgate control); PTS – Systém parkovací asistence (Parktronic system); RAD – Rádio (Radio); RADARFL – Radar – vpředu vlevo (Radar – front left); RADARFR – Radar – vpředu vpravo (Radar – front right); RADARRL – Radar – vzadu vlevo (Radar – rear left); RADARRR – Radar – vzadu vpravo (Radar – rear right);
RBTMFL – Předepínání vpředu vlevo (Pretension front left); RBTMFR – Předepínání vpředu vpravo (Pretension front right); RDU – Radarové senzory (Radar sensors); RFH – Asistence pro couvání (Back-up assist); RGSL – Napínák bezpečnostního pásu – vpředu vlevo (Seatbelt tensioner – front left); RGSR – Napínák bezpečnostního pásu – vpředu vpravo (Seatbelt tensioner – front right); RLS – Čidlo deště/světla (Rain/light sensor); RSG – Systém start/stop motoru (Engine start/stop system); SAM – Modul akvizice/aktivace signálu (Signal acquisition/Actuation module); SAMFL – Modul akvizice/aktivace signálu – vpředu vlevo (Signal acquisition/Actuation module – front left); SAMFR – Modul akvizice/aktivace signálu – vpředu vpravo (Signal acquisition/Actuation module – front right);
SAMR – Modul akvizice/aktivace signálu – vzadu (Signal acquisition/Actuation module – rear); SBS – Hlasové ovládání (Voice control system); SCCM – Ovládání sloupku řízení (Steering column control module); SCRCM – Selectivní katalytická redukce (Selective catalyst reduction); SDS – Diagnostika systému (System diagnostics); SEATD – Nastavení sedadla – vpředu vlevo (Seat adjustment – front left); SEATHEATF – Topení sedadla – vpředu vlevo (Seat heating – front left); SEATP – Nastavení sedadla – vpředu vpravo (Seat adjustment – front right); SEATRL – Nastavení sedadla – vzadu vlevo (Seat adjustment – rear left); SEATRR – Nastavení sedadla – vzadu vpravo (Seat adjustment – rear right); SGEM – Výkonová elektronika (Power electronics); SGLS – Ovládání nabíjení (Charging control); SOGE – Simulátor hluku vozidla (Vehicle noise simulator); SOUND – Zvukový systém (Sound system); SPCH – Zavěšení (Suspension); STH – Stacionární topení nebo zesilovač topení (Stationary heater or heater booster unit); SUNROOF – Střešní okno (Sunroof); SWSP – Elektronika volantu (Steering wheel electronics);
TELEPHONE – Telefon (Telephone); TPAD – Dotykový panel (Touchpad); TPM – Sledování tlaku v pneumatikách (Tire pressure monitoring); TRAILER – Přívěs (Trailer); TRANSCASE – Převodovka (Transfer case); TV – TV tuner (TV tuner); UBF – Dolní ovládací panel (Lower control panel); UVSROOF – Střecha Vario (Roof Vario); VACPUMP – Vakuové čerpadlo (Vacuum pump); VG – Převodovka (Gear case); VTA – Zařízení proti krádeži (Anti-theft alarm device); WIA – Aktivní servisní systém (Active service system); WR – Cestovní tachometr (Trip odometer); WSU – Čelní jednotka pro funkci „car to go“ (Windshield unit for car to go); ZGW – Centrální brána (Central gateway); ZUH – Modul vytápění kabiny (Cabin heater module);
Screenshoty z programu
Předprodejní podpora
Pro koho je produkt určen?
Tento diagnostický nástroj je určen pro automechaniky, popřípadě kvalifikované techniky, kteří mají příslušné vědomosti v oblasti diagnostiky vozidel a měřicí techniky. Produkt objednáváte v souladu s našimi VOP.
Platba a dodací podmínky
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Dobírkou – platbu za zboží můžete provést dobírkou přepravci (území České republiky a Slovenska).
Převodem – platbu můžete provést také převodem na účet. Po potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu s údaji potřebnými k platbě. Fakturovat můžeme v českých korunách nebo v eurech.
Hotově – Pokud si zboží vyzvednete osobně na naší provozovně, můžete zaplatit v hotovosti. Upozorňujeme, že nepřijímáme platební karty.
DODACÍ PODMÍNKY
Zboží zasíláme přepravní službou PPL. PPL doručuje na území České republiky, Slovenska a dalších zemí EU. Není-li uplatněna doprava zdarma, tak za zásilky v ČR účtujeme dopravné ve výši 140 Kč vč. DPH. Za zásilky na SK účtujeme dopravné ve výši 300 Kč vč. DPH (21%).
Pro více informací navštivte stránku Jak probíhá nákup na focom.cz?
Podpora ze strany výrobce
Diagnostické systémy SECONS dovolují oskenovat nekompatibilní jednotky automobilu a výsledek uložit jako datový soubor tzv. Snapshot. Výsledkem je soubor o zanedbatelné velikosti, který zašlete e-mailem. V nejbližším možném termínu bude funkce zohledněna v aktualizaci programu. Podpora nových modelů a rozšiřování funkcí (kódování, základní nastavení atd.) je tímto způsobem průběžně doplňována i na základě zkušeností a požadavků uživatelů.
Diagnostický software SECONS je navíc vybaven funkcí anonymního reportování, které při aktivaci uživatelem odesílá anonymizované informace o selháních komunikace s řídícími jednotkami či nezdařených diagnostických procedur.
Produkty v kategorii
-
16.564,90 Kč
In stock
You must be logged in to post a review.
Recenze
Zatím nejsou žádné recenze.