FCOM diagnostika Ford a Mazda

12.087,90 

Cena je uvedena s DPH (21%)

Skladem

BONUSY PRO AUTOSERVISY*

  • Šest měsíců garance na vrácení peněz bez udání důvodů
  • Tříletá záruka v hodnotě 1 290 Kč bez DPH
  • Dva kredity PATSCODE v hodnotě 250 Kč bez DPH
  • Transportní box v hodnotě 290 Kč bez DPH

v ceně 2 214 Kč vč. DPH
* Bonus bude uznán pouze zaregistrovaným uživatelům v souladu s našimi VOP.

SKU: FoC00Zak Kategorie: ,

FCOM DIAGNOSTIKA PRO FORD A MAZDA

FCOM je aftermarket „single“ značkový diagnostický nástroj určený pro sériovou diagnostiku vozidel výrobce FoMoCo. Díky svému programovému vybavení a pokročilému plně multiplexovanému inteligentnímu rozhraní je schopen do značné míry nahradit OE diagnostický nástroj IDS, resp. FDRS. Uživatelské prostředí programu FCOM je intuitivní a uživatelsky přátelské i pro techniky, kteří s ním pracují poprvé. Svým vzhledem připomíná systém VCDS (VAG-COM).

Velice příznivá pořizovací cena a pravidelné aktualizace poskytované Výrobcem zdarma, zaručují uživateli vysokou užitnou hodnotu a rychlou návratnost vstupní investice. Vysokou kvalitu diagnostického nástroje FCOM podtrhuje i velmi podařená lokalizace do českého jazyka a vysoká úroveň, do jisté míry již automatizované, technické podpory. Systém FCOM je ideálním doplňkem každého diagnostického pracoviště jak malého, středního tak i velkého autoservisu.

LICENČNÍ LIST FCOM

S objednávkou přímo do nás obdrží zákazník „Licenční list“ v podobě certifikátu o nabytí licence Secons. Certifikát legitimně identifikuje Koncového uživatele jako „nabyvatele“ licence. Tento Licenční list slouží jako potvrzení nabytí práva užívat diagnostický nástroj v souladu s legislativou ČR a EU. Pro Vaši kontrolu uvádí výrobce Secons na svých stránkách seznam autorizovaných distributorů. Objednávky od neautorizovaných distributorů, resp. přeprodejců, nedoporučujeme, jelikož se ani před výrobcem zpravidla nemohou prokázat nabytím licence a koncovému zákazníkovi jej tak prodávají v režimu „šedého trhu“, tzn. bez záruky a bez prokazatelného nabytí licence.

AKTUALIZACE ZDARMA

Aktualizace diagnostických funkcí programu FCOM jsou zdarma a jsou pravidelně uvolňovány přibližně v měsíčních intervalech. Na základě podnětů ze strany uživatelů programu jsou doplňovány prioritně požadované funkce

KONFIGURACE PROFISADY + BONUSY POUZE OD NÁS

STANDARDNÍ DODÁVKA OD SECONS

  1. FCOM VCI USB-B/Bluetooth® (dle výběru, BT za příplatek) CARB 16-PIN
  2. FCOM Licence SW je distribuován přes zabezpečený link (ke stažení)
  3. Propojovací kabel USB pro rozhraní FCOM (USB-A M. -> USB-B M.)
  4. Papírová krabička Secons

EXTRA BONUSY A SLUŽBY PRO AUTOSERVISY (POUZE U NÁS)

  1. Šest měsíců garance – S námi nic neriskujete, protože nabízíme 100% garanci.
  2. Tříletá záruka – Rozšíření záruky pro podnikatele na 36 měsíců.
  3. Odolný transportní box – W.A.G. (Made in Germany).
  4. Dva kredity PATSCODE – Po registraci na patscode.com Vám uvolníme 2 kredity.
  5. Český manuál FCOM – Příručka v pdf od focom.cz v českém jazyce ke stažení.
  6. Instalační manuál – Příručka v pdf od focom.cz v českém jazyce ke stažení.

FYZICKÁ DODÁVKA OBSAHUJE

Doplňující informace

Naše společnost je autorizovaným distributorem diagnostických nástrojů českého výrobce SECONS s.r.o. pro EU. Autoservisům nabízíme unikátní podmínky pro nákup těchto doplňkových aftermarket diagnostických systémů.

DŮLEŽITÉ INFO, NEŽ OBJEDNÁTE TENTO PRODUKT

PODPOROVANÉ DIAGNOSTICKÉ FUNKCE

ZÁKLADNÍ FUNKCE

POKROČILÉ FUNKCE

EXPERTNÍ FUNKCE

PODPOROVANÉ KOMUNIKAČNÍ STANDARDY

Díky rozsáhlé podpoře komunikačních standardů nabízí systém FCOM komplexní proprietární řešení. Zmiňme ty nejdůležitější. FCOM je plně kompatibilní s normami fyzických vrstev sběrnic DCL (RS485) a J1850, které se dnes již nepoužívají. Právě s těmito sběrnicemi a odpovídajícími protokoly, mají multiznačkové diagnostické nástroje problémy. Sběrnice SAE J1850 PWM se používala s protokolem SCP (Standard Corporate Protocol), který byl specifikován přímo pro Ford. Sběrnice J1850 s protokolem SCP byly ve vozidlech koncernu FMC nejběžněji používány, dokud Ford nepřešel na CANovou architekturu. Samozřejmostí je i kompatibilita se standardem, používajícím sběrnici K-Line dle ISO 9141, používaný ve vozech FMC zhruba v letech 1996-2008. FCOM také podporuje nízkorychlostní protokol UBP (UART Based Protocol), který byl také používán zejména ve starších modelech vozů.

Standard CAN-BUS (ISO 11898) pro sběrnici CAN, zahrnující HS-CAN (High-Speed CAN) pro rychlou komunikaci a MS-CAN (Mid-Speed CAN) pro pomalejší komunikaci, a dále protokol ISO 15765 pro CAN vozidlovou diagnostiku, byl ve vozidlech FMC zaveden zhruba od roku 2003. O několik let později, cca v roce 2007, byl zaveden na sběrnice CAN komunikační protokol UDS (Unified Diagnostic Services), který je v současnosti v automobilovém průmyslu nejrozšířenějším standardem, definovaným normou ISO 14229. Nejnovější standard ISO 13400, využívající vysokorychlostní datovou komunikaci přes Ethernetovou sběrnici tzv. DoIP (Diagnostics over Internet Protocol), není FCOMem hardwarově podporován.

KOMPATIBILITA FCOM S VOZIDLY KONCERNU FOMOCO

PODPOROVANÉ ZNAČKY

Systém FCOM nabízí širokou diagnostickou podporu vozidel značek Ford, Mazda, Lincoln, Mercury, Volvo, Land Rover, Jaguar a vybraných modelů Aston Martin, Abarth, Fiat, Scion a Toyota. FCOM je „koncernová“ diagnostika FMC tzn., že pokud se ve vozidle nacházejí řídicí jednotky Ford, lze navázat komunikaci. FCOM není limitován pouze na diagnostiku značky Ford.

Starší modely Ford

Vozidla koncernu Ford do r.v. 1996, resp. 1994 (kdy CARB vydal specifikaci OBD-II), nejsou vybavena standardizovanou 16pinovou OBD diagnostickou zásuvkou. Pro jejich diagnostiku je nutné buď individuální napinování zásuvky, pomocí OBD Open 16 PIN adaptéru, nebo využití redukce na starší typ zásuvek Ford 2 PIN nebo Ford 3 PIN.

Lincoln a Mercury

FCOM podporuje vozidla prémiové značky Lincoln nativně, nicméně je nutné si uvědomit, že se jedná o luxusní značku a výrobce SECONS nedostává od uživatelů dostatek zpětné vazby, aby dopnil všechny podporované ŘJ. Mercury je dnes již zaniklá divize FoMoCo. Výroba vozidel Mercury byla ukončena v roce 2011. Podpora je prakticky kompletní, vč. Mercury Sable, která se prodávala jen v Jižní Koreji jako Kia Sable.

Mazda

Diagnostická podpora vozidel Mazda je vymezena zhruba na modely vyrobené cca od první poloviny 90. letdo roku 2016, protože Ford prodal v roce 2015 svůj zbývající obchodní podíl zpět Mazdě. Ford a Mazda zůstaly partnery v rámci výměn technologických informací, ačkoliv v srpnu 2012 Mazda ukončila 20letý společný podnik s Fordem. FCOM umožňuje diagnostickou podporou Mazdy, u vybraných modelových řad, i po roce 2018.

Volvo

Částečná a experimentální diagnostická podpora s omezenou funkčností se týká zejména značky VolvoVozidla vyrobená původním švédským výrobcem (do r. 1999, než Volvo koupil Ford) a vybrané řídicí jednotky do roku 2005, lze FCOMem běžně diagnostikovat ve speciálním „ISO“ režimu. Tento režim se týká i modelů V40 a S40 do r. v. 2004. Pro diagnostiku modelů vyrobených po roce 2000 je nutné využít režim „Volvo CAN 2000“, a po roce 2005 “Volvo CAN 2005“. Pro většinu modelů po roce 2008 a pro všechny modely po roce 2012 FCOM pracuje v běžném režimu pro diagnostiku systémů FMC. Z důvodu absence HW (VCI) podpory DoIP nejsou podporovány modely s nativní ethernetovou diagnostickou komunikací, jako např. modely XC90 2016+; XC60 2018+; S90 2018+ atd.

Land-Rover

Diagnostická podpora vozidel Land-Rover je rozdělena mezi systémy FCOM a BimCOM v závislosti na tom, jak se střídaly „éry“ vlastníků. V roce 1994 koupila Rover Group včetně Land Roveru, společnost BMW. V roce 2000 byl Rover Group rozdělen a Land Rover byl prodán Fordu. V roce 2008 prodal Ford, Land-Rover společnosti Tata Motors. BimCOM podporuje diagnostiku vybraných modelů Land-Rover vyrobených v letech 1994-2006. FCOM nabízí diagnostickou podporu vybraných modelů vyrobených v letech 2004-2018. Novější vozidla mohou být vybavena diagnostickou architekturou DoIP, kterou FCOM HW nepodporuje.

Jagurar a aston martin

FCOM podporuje diagnostiku vozidel Jaguar od r.v. 2000, protože v roce 1999 Jaguar spolu s Aston Martin a Volvo koupil Ford. V roce 2000 pak odkoupil Land Rover, který byl v rámci vybraných modelů, po diagnostické stránce s Jaguarem úzce spjatý. Ačkoliv se v roce 2008 stal Jaguar součástí skupiny Tata Motors, FCOM nabízí diagnostickou podporu vozidel Jaguar vyrobených v letech 2000-2018. Podporu vozidel Aston Martin odráží opět Fordova „éra“, která započala v roce 1987, ale z pohledu diagnostiky je AM podporovánod druhé poloviny 90. let, konrétně řada DB7. Pro navázání komunikace s některými ECU řady DB7 je nutné FCOM přepnout do režimu diagnostiky Volvo.

Podpora společných platforem

Specifickým modelem je Ford Galaxy první a druhé generace, produkovaný v letech 1995 až 2005, který byl vyráběn v kooperaci s koncernem VAG v rámci platformy příbuzných modelů Volkswagen Sharan a Seat Alhambra. Systém FCOM disponuje speciálním diagnostickým režimem pro diagnózu tohoto modelu.

Ford Ka druhé generace, produkovaný v letech 2008-2014, byl vyráběn v kooperaci s koncernem Fiat v rámci platformy příbuzných modelů Fiat 500, Fiat Panda a Lancia Ypsilon. Pro diagnostiku tohoto modelu je nutné použít diagnostiku FiCOM. Ford Ka první generace, vyráběný v letech 1996 až 2008, je systémem FCOM plně podporován.

Modely Fiat 124 Spider a Abarth 124 Spider, produkované od r.v. 2015, jsou postavené na platformě Mazda MX5 čtvrté generace – ND a jsou systémem FCOM plně podporovány. Pro diagnostiku starších modelů Spider je nutné využít diagnostický systém FiCOM.

Modely Toyota Yaris a Scion iA (2016-2018), postavené na platformě Mazda 2 třetí generace, které se prodávaly v Severní Americe jako Scion iA a Toyota Yaris, Yaris iA a Yaris R jsou FCOMem plně podporovány. Pro diagnostiku ostatní modelů Toyota je nutné použít diagnostický nástroj ToCOM.

Výběr z podporovaných řídicích jednotek

AAM – Modul zesilovače zvuku (Audio Amplifier Module); ABS2 – Anti-blokovací systém II (Anti Brake-Lock System II); ABS – Anti-blokovací systém (Anti Brake-Lock System); ACCM – Modul automatické klimatizace (Automatic Climate Control Module); ADCM – Řídicí jednotka aktivního tlumení (Active damping control module); AE – Audio Element (Audio Element); AHCM – Modul nezávislého topení (Auxiliary Heater Control Module); APIM – Modul rozhraní pro příslušenství (Accessory Protocol Interface Module); ARCM – Dynamic Response Module (Dynamic Response Module); ASM – Vzduchové tlumiče (Air Suspension); ATCM – Řídicí jednotka jízdy na všech površích (All Terrain Control Module); BACM – Řídicí jednotka baterie (Battery Control Module); BCM – Řídicí jednotka ovládání karoserie (Body Control Module);

BCMB – Řídicí jednotka ovládání karoserie B (Body Control Module B); BECM – Řídicí jednotka energie baterie (Battery Energy Control Module); BEM – Řídicí jednotka baterie (Battery Electronic Module); BPM – Body processor module (Body processor module); BTM – Modul Bluetooth (Bluetooth Module); CCM – Řídicí jednotka tempomatu (Cruise Control Module); CCSM – Řídicí jednotka klimatizace sedadla řidiče (Driver Climate-Control Seat Module); CDP – Modul přehrávače CD (Compact Disc Player); CPM – Modul mobilního telefonu (Cellular Phone Module); CSM – Bezpečnostní modul (Safety Module); DACMC – Řídicí jednotka digitálního audia C (Digital Audio Control Module C);

DCDC – Řídicí jednotka převodníku DC na DC (DC to DC Converter Control Module); DDM – Modul dveří řidiče (Driver Door Module); DEM – Modul elektrického diferenciálu (Differential electronic module); DHM – Modul opěrky hlavy řidiče (Driver Head Restraint Module); DRDM – Modul zadních dveří na straně řidiče (Driver Rear Door Module); DRSM – Modul zadního sedadla na straně řidiče (Driver Rear Seat Module); DSM2 – Sedadlo řidiče II (Driver Seat Module II); DSM – Sedadlo řidiče (Driver Seat Module); DSP – Modul zesilovače Sony DSP (Sony DSP Amplifier Module); EATC – Klimatizace (Air Conditioning); EMM – Modul hospodaření s energii (Energy Management Module); EPB – Elektronická parkovací brzda (Electronic Parking Brake); EPS – Elektronický posilovač řízení (Electronic Power Steering);

ETCM – Řídicí jednotka elektronické škrticí klapky (Electronic Throttle Control Module); FACM – Řídicí jednotka přísad paliva (Fuel Additive Control Module); FCIM – Modul rozhraní předního ovládání (Front Controls Interface Module); FDIM – Modul rozhraní předního displeje (Front Display Interface Module); FDSM – Modul snímání přední vzdálenosti (Front Distance Sensing Module); FFH – Modul přídavného ohřevu (Fuel Fired Coolant Heating Module); FICM – Řídicí jednotka vstřikování paliva (Fuel Injector Control Module); FIM – Modul indikace stavu paliva (Fuel Indication Module); FSSM – Modul potlačení požáru (Fire Suppression System Module); FTCM – Modul skládací střechy (Folding Top Control Module); GEM – Obecný elektronický systém (General Electric Module); GPSM – Modul GPS (Global Positioning System Module);

GSM – Řídicí jednotka řazení (Gear Shift Module); GWM – Modul gateway (CAN) (GateWay Module (CAN)); HSWM – Modul vyhřívání volantu (Heated Steering Wheel Module); HUD – Displej promítající na čelní sklo (Head Up Display); ICP – Integrovaný ovládací panel (Integrated Control Panel); ILCM – Modul ovládání vnitřního osvětlení (Interior Lighting Control Module); IPC – Panel přístrojů (Instruments panel cluster); IPMA – Modul přední kamery (Front Camera Module); IPMB – Modul zadní kamery (Rear Camera Module); ISM – Intrusion Sensor Module (Intrusion Sensor Module); LCM – Modul pro řízení osvětlení (Lighting Control Module); LHID – Xenonové světlomety|Levý (Xenon Light – Left);

LPSDM – Levé elektrické posuvné dveře (Left Power Sliding Door Module); LTM – Modul pátých dveří (Liftgate/Trunk Module); MFD – Multifunkční display (Multifunction display); NAV – Navigace (pouze CAN-BUS) (Navigation); NGSC – Řídicí jednotka nové generace tempomatu (Next Generation Speed Control Module); OCS – Modul klasifikace cestujícího ve vozidle (Occupant Classification System Module); OTC – Nadhlavní palubní počítač (Overhead Trip computer); PAC – Kamera parkovacího asistenta (Parking Assistance Camera); PAM – Parkovací asistent (Parking assistant module); PATS2 – Passive Anti-Theft System II (Passive Anti-Theft System II); PATS – Passive Anti-Theft System (Passive Anti-Theft System);

PBCM – Modul parkovací brzdy (Parking Brake Control Module); PCM2 – Řídicí jednotka motoru II (Powertrain Control Module (Engine ECU) II); 4×4 – Pohon všech čtyř kol (Four Wheel Drive); PCM – Řídicí jednotka motoru (Powertrain Control Module (Engine ECU)); PCSM – Řídicí jednotka klimatizace sedadla spolujezdce (Passenger Climate-Control Seat Module); PDM – Modul dveří spolujezdce (Passenger Door Module); PHM – Modul opěrky hlavy spolujezdce (Passenger Head Restraint Module); PHNM – Telefonní modul (Phone module); PRB – Elektrické stupátko (Power Running Board); PRDM – Modul zadních dveří na straně spolujezdce (Passenger Rear Door Module); PRSM – Modul zadního sedadla na straně spolujezdce (Passenger Rear Seat Module);

PSM – Sedadlo spolujezdce (Passenger Front Seat Module); RAD – Rádio / Audiosystém (Radio / Audio System module); RAD2 – Rádio / Audiosystém (Radio / Audio System module); RAP – Remote Anti-Theft/Personality Module (Remote Anti-Theft/Personality Module); RATC – Zadní automatické ovládání teploty (Rear Automatic Temperature Control); RBM – Modul výsuvných stupadel (Running Board Control Module); RCM2 – Řídicí jednotka airbagu II (Restraints Control Module (Airbag) II); RCM – Řídicí jednotka airbagu (Restraints Control Module (Airbag)); RCU – Zadní Rádio / Audiosystém (Audio Rear Control Unit);

RDCM – Řídicí jednotka zadního diferenciálu (Rear Differential Control Module); RDUM – Remote Driver Utility Module (Remote Driver Utility Module); RECU – Modul zadní zábavy (Rear Entertainment Control Unit); REM – Zadní řídicí jednotka (Rear Electronic Module); RETM – Modul zábavy pro zadní sedadla (Rear Seat Entertainment Module); RHID – Xenonové světlomety|Pravý (Xenon Light – Right); RHVAC – Dálkové vytápění,větrání a klimatizace (Remote Heating, Ventilation and Air Conditioning); RKE – Remote Keyless Entry (Remote Keyless Entry); RLCM – Řídicí jednotka výšky jízdy (Ride Level Control Module); RPSDM – Pravé elektrické posuvné dveře (Right Power Sliding Door Module);

SASM – Modul senzoru natočení volantu (Steering Angle Sensor Module); SAUM – Modul satelitního rádia (Satellite Audio Unit Module); SBC – Modul elektrohydraulických brzd (Sensotronic) (Sensotronic Brake Control (ABS/ESC)); SCCM – Steering Column Control Module (Steering Column Control Module); SCLM – Modul zamykání volantu (Steering Column Locking Module); SDARS – Satelitní digitální audio systém (přijímač) (Satellite Digital Audio Receiver System); SECM – Modul intenzity řízení (Steering Effort Control Module); SODL – Řídicí jednotka detekce bočních překážek|Levá (Side Obstacle Detection Control Module – Left); SODR – Řídicí jednotka detekce bočních překážek|Pravá (Side Obstacle Detection Control Module – Right); SPCM – Sekundární řídicí jednotka motoru (Secondary Powertrain Control Module); SRM – Modul rozpoznání řeči (Speech Recognition Module);

TBC – Řídicí jednotka brzdy přívěsu (Trailer Brake Control Module); TBCM – Řídící modul trakční baterie (Traction Battery Control Module); TCM3 – Řídicí jednotka aut. převodovky III (Transmission Control Module III); TCM – Řídicí jednotka aut. převodovky (Transmission Control Module); TIM – Modul huštění pneumatik (Tire Inflation Module); TPM – Monitoring tlaku pneumatik (Tire Pressure Monitoring); TRM – Řídicí jednotka přívěsu (Trailer Control Unit); TVM – Modul televize (Television Module); VACM – Modul ovládání hlasem (Voice Module); VDM – Řízení stability podvozku (Vehicle Dynamics Module); VEMS – Systém nouzového zasílaní zpráv (Vehicle Emergency Messaging System); VLCM – Řízení proměnného zatížení (Variable Load Control); VRM – Modul hlasového ovládání bluetooth (Bluetooth Voice Control Module); VSM – Modul zabezpečení vozidla (Vehicle Security Module); MMM – Multimediální modul (Multimedia module);

TRCM – Řídící jednotka rozsahu převodovku (Transmission Range Control module); ATCM – All Terrain Control Module (All Terrain Control Module); AWD – Řídící jednotka pohonu všech kol (All Wheel Drive); BECMB – Modul energie akumulátoru B (Battery Energy Control Module B); DCDC – DC to DC Converter Control Module (DC to DC Converter Control Module); MRCMA – Řídící jednotka vysouvací střechy A (Movable Roof Control Module A); PSM – Řídící jednotka sedadla spolujezdce (Passenger Front Seat Module); RLCMA – Řídicí modul zadního osvětlení A (Rear Lighting Control Module A); SCMC – Řídící modul sedadla C (Seat Control Module C); SCMD – Řídící modul sedadla D (Seat Control Module D); SCMG – Řídící modul sedadla G (Seat Control Module G); SCMH – Řídící modul sedadla H (Seat Control Module H); SCMF – Řídící modul sedadla F (Seat Control Module F); SFMA – Switch Function Module A (Switch Function Module A); SFMB – Switch Function Module B (Switch Function Module B); GFM2 – Generic Function Module II (Generic Function Module II);

Video z programu (PATS)

Video bylo přízeno ve starší verzi (cca 2012). Pro názornou ukázku funkce je však dostačující. Ukázka znázorňuje přizpůosbení palivového čerpadla s časovým PATSem. resp. kalkulaci INCODE z Outcode.

Screenshoty z programu

Předprodejní podpora

Pro koho je produkt určen?

Tento diagnostický nástroj je určen pro automechaniky, popřípadě kvalifikované techniky, kteří mají příslušné vědomosti v oblasti diagnostiky vozidel a měřicí techniky. Produkt objednáváte v souladu s našimi VOP

Platba a dodací podmínky

PLATEBNÍ PODMÍNKY
Dobírkou – platbu za zboží můžete provést dobírkou přepravci (území České republiky a Slovenska).
Převodem – platbu můžete provést také převodem na účet. Po potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu s údaji potřebnými k platbě. Fakturovat můžeme v českých korunách nebo v eurech.
Hotově – Pokud si zboží vyzvednete osobně na naší provozovně, můžete zaplatit v hotovosti. Upozorňujeme, že nepřijímáme platební karty.

DODACÍ PODMÍNKY
Zboží zasíláme přepravní službou PPL. PPL doručuje na území České republiky, Slovenska a dalších zemí EU. Není-li uplatněna doprava zdarma, tak za zásilky v ČR účtujeme dopravné ve výši 140 Kč vč. DPH. Za zásilky na SK účtujeme dopravné ve výši 300 Kč vč. DPH (21%).

Pro více informací navštivte stránku Jak probíhá nákup na focom.cz?.

Prohlášení

Společnosti SECONS s.r.o. a AUTODIAGNOSTIKA KLOC, s.r.o. nejsou nijak propojeny s Ford Motor Company.

Podpora ze strany výrobce

Diagnostické systémy SECONS dovolují oskenovat nekompatibilní jednotky automobilu a výsledek uložit jako datový soubor tzv. Snapshot. Výsledkem je soubor o zanedbatelné velikosti, který zašlete e-mailem. V nejbližším možném termínu bude funkce zohledněna v aktualizaci programu. Podpora nových modelů a rozšiřování funkcí (kódování, základní nastavení atd.) je tímto způsobem průběžně doplňována i na základě zkušeností a požadavků uživatelů.

Diagnostický software SECONS je navíc vybaven funkcí anonymního reportování, které při aktivaci uživatelem odesílá anonymizované informace o selháních komunikace s řídícími jednotkami či nezdařených diagnostických procedur.

Produkty v kategorii

Buďte první, kdo napíše recenzi “FCOM diagnostika Ford a Mazda”

Recenze

Zatím nejsou žádné recenze.

Katalog

FCOM diagnostika Ford a Mazda

12.087,90 

Přidat do košíku